mercredi 10 décembre 2014

≈ MINT DALMATIAN ≈


Hello !
Vous devez savoir que j'ai un faible pour les couleurs pastel, j'ai donc naturellement craqué sur cette robe à volants couleur menthe à l'eau. J'adore son imprimé dalmatien, et son style rétro. Pour l'accessoiriser j'ai choisi un collier chaine effet dégradé, un sac et des boots noires.
J'ai aussi testé les collants avec de la polaire souple à l'intérieur. J'aime leur aspect lisse comme un collant fin opaque, et leur effet anti-froid super efficace ! Je compte m'en acheter plusieurs paires pour passer l'hiver en jupe sans me geler !!
Encore un look photographié à Pantin devant une jolie maison rose pastel des années 50, qui j'espère vous plaira ! 
N'hésitez-pas à me laisser un petit mot sous l'article <3
xx Emilie

Hello ! 
You all must already know that I love pastel colors, so I naturally just HAD to buy this frilly dress in a watery mint green. I love its dalmatian-style print, and its retro style. To accessorize it I chose a dip-dye-effect chain necklace, and a black bag and boots. 
I also tested these stockings with polar fleece on the inside. I love the smooth aspect they have, like a thin stocking, and their anti-cold effect, which is actually really effective! I definitely will buy multiple pairs of them, so that I can spend the winter in a skirt without freezing my legs off! 
Once again a look that we shot in Pantin in front of a beautiful pastel-pink house from the 1950s, I hope you'll all like it! 
Don't hesitate to leave me a little comment under this article! <3 
xx Emilie 


I wear dress, rings, necklace & tights H&M
small ring New Look, bag Vintage, shoes Choies
Photos : FMK7
Translation : Michael
Follow me on FACEBOOK / TWITTER / INSTAGRAM / BLOGLOVIN


3 commentaires:

Let me your comment !