jeudi 25 avril 2013

SEASHELL & PRINTED CORDAGE


Hi !
Un petit streetstyle aux couleurs chaudes et poudrées avec mon leggings imprimé foulard d'inspiration vintage New Look.
Je l'ai associé à un collier coquillage H&M qui s'accorde bien avec les motifs cordages du leggings, un t-shirt oversize nude et ma jupe patineuse couleur taupe
Merci d'être toujours là, je vous embrasse !
xx Emilie

Hi !
A small streetstyle in warm and powdery colors with my scarf printed and vintage inspired leggings by New Look.
I associated with a seashell necklace H&M, which fits well with the cordage patterns of leggings, a nude oversized shirt and my taupe skater skirt.
Thank you for always being there, I kiss you!
xx Emilie


I wear sunnies, top & necklace H&M,
leggings & shoes New Look

Photos : Marie Into your Closet
Follow me on FACEBOOK / TWITTER / INSTAGRAM



4 commentaires:

  1. Canon ton legging. la tenue est top!
    http://blog-mode.derhy.com/

    RépondreSupprimer
  2. love ur look dear, very pretty :)

    RépondreSupprimer
  3. this is such a wonderful summer look :) i'm fan of your flats :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. CANON ce look ! J'aime beaucoup ton t-shirt

    RépondreSupprimer

Let me your comment !