vendredi 30 novembre 2012

SILVER BROCADE


Hey! Quand la marque californienne Sugarlips m'a proposé de choisir une pièce dans leur collection, j'ai immédiatement craqué sur cette jupe très originale ! Avec sa forme peplum revisité, et ce brocart argenté, j'ai pensé qu'elle serait idéale pour les fêtes. J'aime beaucoup son style futuriste, et vous ? Dites-moi ce que vous en pensez !
Je pars ce week-end à Nantes avec 5 autres blogueuses pour un futur article (trop contente ^^ merci Khlauda) je vous raconte tout ça en début de semaine.
Bon WE xx


Hey! When the Californian brand Sugarlips asked me to choose a piece in their collection, I immediately cracked on very original this skirt ! With its revisited peplum shape, and the silver brocade, I thought it would be perfect for the feasts. I love the futuristic style, and you? Tell me what you think !
I leave this weekend to Nantes with 5 other bloggers for a future article (so happy ^ ^ thank you Khlauda) I telling you all next week.Good WE xx




I wear skirt Sugarlips, sweater, necklace and shoes H&M
nail polish "Brooch the subjetc" Essie via Manucure et Beauté
photos Vincent 

2 commentaires:

Let me your comment !