mardi 16 octobre 2012

NEW BAT FOR LASHES + CONTEST RESULTS


Hi! Aujourd'hui j'ai envie de vous parler du groupe Bat For Lashes, dont le dernier album "The Haunted Man" vient de sortir et que j'écoute en boucle ! Je suis fan de la chanteuse, Natasha Khan depuis ses débuts, pour sa voix envoûtante, son univers à la fois sombre, mystique et onirique, et son maquillage graphique.
Mes titres préférés sont "All your gold" et "Marilyn"  
Je vous ai fait une petite sélection de ses meilleurs photos, son dernier clip, un live et une reprise de "We found love" à écouter.

>>> Merci pour vos participations au concours Summer Crush ! 
J'arrête le suspense, les 2 gagnantes sont  audreype1@hotmail.fr et Anoushka 
Désolé pour les autres, je vous promets de nouveaux concours très vite !


Hi! Today I want tell you about the band Bat For Lashes, whose latest album "The Haunted Man" comes out and I listen all the time ! I'm fan of the singer, Natasha Khan from its beginning for its mesmerizing voice, her world both dark, mystical and dreamlike, and her graphic make-up.
My favorite tracks are "All your Gold" and "Marilyn"
I've made ​​a small selection of his best pictures, her last videos, a live and a cover of "We found love" to listen.

>>> Thanks for your contest entries Summer Crush !
I stop suspense, the two winners are audreype1@hotmail.fr and Anoushka
Sorry for the others, I promise you new contests soon!














"All your gold" Bat for Lashes (2012)

♫ "Marilyn" Bat for Lashes (live 2012)

1 commentaire:

Let me your comment !