vendredi 17 août 2012

LES CACTUS


Hello!
Suite à de nombreuses demandes, vous pourrez maintenant lire le blog en français ! J'espère que vous apprécierez !
Nous sommes allés shooter ce petit look au Jardin des serres d' Auteuil, qui regroupe plus de six mille espèces végétales.
Nous nous sommes attardés dans la serre réservée aux cactus, qui font partie de mes plantes préférées, et me font rêver au désert d'Arizona (mon rêve, un road-trip aux U.S).
J'ai été agréablement surprise par ce véritable hâvre de paix en plein coeur urbain, avec son architecture style 1900.
Bon plan! Dans la plus grande serre, il y a des tables et des jolies chaises en fer forgé, idéales pour se poser avec un bon livre avec le chant des oiseaux en plein jardin tropical ! 
J'ai trouvé cette robe H&M à 15€, j'ai beaucoup aimé l'imprimé animaux color block et l'ouverture au dos.
Je suis actuellement en vacances au pays basque, je posterai les photos très bientôt avec un nouveau style capillaire ! Marre des cheveux longs !


Hello!
To answer for a lot of asking, you can read the blog in french too now !
I hope you'll like it !
To shoot this little look, we were to the Garden of the greenhouses of Auteuil, which brings more than six thousand of vegetal species.
We dawdled inside the cactus greenhouse, which is one of my favorite plants, and makes me dream about the desert of Arizona (my dream, a road-trip in the U.S).
I've been pleasantly surprised by this peaceful place in the middle of the city, with its 1900 style of architecture.
Good deal! Inside the biggest greenhouse, you'll find wrought-iron tables and pretty chairs, perfect to sit down with a good book with birds song in the middle of a tropical garden !
I found this H&M dress for 15€, I like the color block animal print and the cut-out shape on the back.
Actually I'm on holidays in the pays basque, I'll post the pictures with my new haircut very soon ! No more long hair !



 I wear boyfriend denim shirt H&M Men,
dress, sunglasses, necklace, bag and shoes H&M
Vincent wears tee and denim short Topman
sunglasses and belt H&M, shoes Pointer



1 commentaire:

  1. hi :) I found You on lookbook and I like your outfits :) great blog, I follow you on bloglovin
    bye :)

    RépondreSupprimer

Let me your comment !